About

Heey, welcome to my Tumblr. I'm Liz from Argentina and Jonas Brothers own my heart. Simple as that. It'll be a crazy ride. Hold on tight ♫ ;)

SupportingJonas's LATEST TWEETS

People I Follow

  • Temporary Bliss
  • Samwise, The Brave
  • Same old shh.. but different day. ♥
  • stop staring at me, it freaks me out
  • Don't forget where you belong
  • volchitsa.
  • Adriana
  • a dark world aches for a splash of the sun
  • Shabadaba
  • Life of a Pandaraffe
  • makotosexual
  • Gros bisous ma d'amour
  • all we ever do is say goodbye
  • I am a dreamer and dreaming is what I do.
  • The forest of talking trees
  • His Beloved
  • Alls fair in love & war, and this is a bit of both
  • Life's too mainstream for a Pandaraffe
  • indulge in style
  • Monter au ciel
  • shades of cool
  • nevermind.
  • TOM
  • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Se on se kuuluisa hellurei ja kiekko on häkissä!
  • * Memories *
  • Love Me Harder
  • Every rose has it's torn.
  • Puedo. Por lo tanto, soy.
  • puurf
  • Fashion is a drug
  • pluie
  • broken arrows
  • A Little Bit of Everything
  • Born in 1993.
  • Wonderland
  • CARPE DIEM :D
  • Ridin' through this world all alone
  • FEARLESS
  • Dont let em get inside your head
  • Mirrors start to whisper, shadows start to sing
  • new york city bitch
  • miserable at best
  • Live life for the moment
  • -
  • Directioner...
  • the 2 hour sleep running man
  • Tumblr Staff
  • Mike.
  • hi, i'm awkward.
  • Music = Life
  • Ohmaigosh...
  • let us die young or let us live forever
  • Searching for Dragons
  • SSFB♥
  • Chasing the sun 💕.
  • Aziz is Bored
  • - R E B E L -
  • If you ain't scared , you ain't human -
  • Behind my dreams
  • Music.
  • Sometimes love is not enough
  • Mad mad world
  • Hello there,
  • Love's never too late.
  • Herz und Seele
  • // Emmii \\
  • ☆
  • i am what i am
  • because all my life i've been waiting for.
  • LEGEN wait for it.. DARY
  • RED
  • SYMPHONY SOLDIER
  • A trav'lin, a livin, and a singin a plenty
  • Barbithces File
  • love.life.memories
  • Hold on another day
  • The world looks better through your eyes.
  • Living just to find emotion
  • Who Is Travis Clark?
  • Soy un ponquecito
  • Colour the rainbow :)
  • Give it a chance
  • • Pom poms down for me.' ∞
  • ☾ harry styles ☾
  • to infinity and beyond.
  • fuck that shit
  • ✝
  • sulfuric acid
  • ♡ LIAM PAYNE'S BITCH ♡
  • Church of Birch
  • lexie ☮
  • ilovejonas.
  • #staystrong
  • Express Yourself
  • i'm like peter pan. i won't grow up.
  • Jonas Brothers
  • Cambio
  • The Girl Who Can't Be Perfect
  • You never really can fix a heart
  • estherPoynter
  • Music IS Love
  • stop hoping start believing
  • Like A Million Little Stars.
  • Let your LOVE be STRONG♥
  • Take Me Down Like I'm A Domino. ♥
  • KEVIN JONAS DAILY
  • {Jonas Brothers Argentina} OMJFactsARG
  • Rocio Acosta
  • Make a Wish, Harry!
  • To Anyone That Ever Told You, You're No Good.
  • That's Just the Way I Roll
  • fastlife
  • we turn the radio louder...
  • This is ME
  • simplyjonas
  • Kleptomaniac
  • Untitled
  • ohmyjonasbrothers
  • A little something I like to call my life :)
  • LOLYoungHollywood
  • It's Critical.
  • it's a hope for all the hopeless;
  • Don't stop believing.
  • When I met the Jonas Brothers
  • CAN`T STOP THE RAIN FROM FALLING
  • We LOVE Joick ♥
  • 15lover
  • Meaniie'ღ
  • JARRELL NORWAY
  • titch
  • Stop Hoping;Start Believing
  • heαrt&souℓ♥
  • Beautiful Smile
  • Harry Mcfly
  • Mari's Blog
  • believin' in dreams.
  • 'Prepare to get Starstruck'
  • be what you wanna be
  • Life.
Cheshire - Created by Alter Imaging
3 years ago | 1 note

3 years ago

HappyJonasDay everybody!! - @Jonasbrothers thanks for being part of my life. Long Live Our Kings » JONAS BROTHERS!

3 years ago

@papajonas @jonasbrothers JUST WATCH :D

3 years ago

I took KCAs quizzes @jonasbrothers @papajonas

Am I a JoBros Pro?

OH YES

 

Got a Knack For Nick?

OH YEAH

Who’s My Slime Soulmate?

JONAS BROTHERS

Oh yeah, I’m a proud JB fan ;)

3 years ago

You can see the differences on the outside, but they’re still the same on the inside. So proud of these guys.

3 years ago | 6 notes

Livechat con Kevin y Danielle Jonas!

cambioargentina:

Hora Argentina: 7.30 PM

Via Cambio
3 years ago | 193 notes

cambioargentina:

Dreams Come True ~ Jonas Brothers in Argentina 2010. Enjoy :) (First Part)

Via Cambio
3 years ago | 76 notes

cambioargentina:

Video de CambioArg. Gracias a todas las que participaron. Esperamos les guste el resultado. JONAS BROTHERS ARGENTINA 2010

Via Cambio
3 years ago | 12 notes

cambioargentina:

Jonas Brothers in Argentina 2009 - Ready for 2010? ;)

Via Cambio
3 years ago | 2 notes
@KevinJonas HAPPY 23rd BIRTHDAY! OMG! You’re so grown up. Writing this is making me cry. I loved you from the very beginning. Just like thousands of fans who could see that shinning light you have. Today is the birthday of the most awesome human being out there, and i’m not saying it because I know all the people living on Planet Earth. I’m saying it because I feel it’s that way. You inspire people. You inspire ME to be a better person every day. Your guitar skills made a lot of people wanna learn how to play guitar. You are OUR guitar hero, Kevin. We love you with that special sense humor you’ve got. We love you for that beautiful smile you give us every time you’re happy. And we love you for that awesome person you are. I’m so happy for you and all the things you’ve done so far. You’re MARRIED! Omg! Haha! So glad you found that special someone to live the rest of your life with. 
I love you Kevin Jonas. And I’ll love you forever! You’re my idol.
Happy Birthday, dear! ♥

@KevinJonas HAPPY 23rd BIRTHDAY! OMG! You’re so grown up. Writing this is making me cry. I loved you from the very beginning. Just like thousands of fans who could see that shinning light you have. Today is the birthday of the most awesome human being out there, and i’m not saying it because I know all the people living on Planet Earth. I’m saying it because I feel it’s that way. You inspire people. You inspire ME to be a better person every day. Your guitar skills made a lot of people wanna learn how to play guitar. You are OUR guitar hero, Kevin. We love you with that special sense humor you’ve got. We love you for that beautiful smile you give us every time you’re happy. And we love you for that awesome person you are. I’m so happy for you and all the things you’ve done so far. You’re MARRIED! Omg! Haha! So glad you found that special someone to live the rest of your life with. 

I love you Kevin Jonas. And I’ll love you forever! You’re my idol.

Happy Birthday, dear! ♥